TED' de Fitness

TED FITNESS CLUB SPOR SALONUMUZDA VERILEN ÖZEL DERSLER
FITNESS; saglikli ve zinde olmak amaciyla yapilan egzersiz çesitliligi olarak düsünebilir ve yapilma amacini kaslari sikilastirmak, kas kazanimi, dayaniklilik, saglikli olmak, görünümü düzeltmek, zayiflamak, kilo almak olarak çesitlendirilebiliriz. Özel bir standardi ya da özel bir süre-agirlik derecesi olmadigi için her yastan üyemizin de katilim gösterebilecegi için diger sporlardan farkli bir hedef olarak, bütün kaslarin tek tek aletli ya da aletsiz çalistirilmasiyla sikilastirilmasi ve güçlendirilmesini amaçlariz. Baktigimizda bütün spor dallarinda fitness’ta kullanilan egzersizler yer alir ya da bir spor dalina özel bir egzersiz fitness’ta yer alabilir. Çünkü her spor dalinda vücutta agirlikli kullanilan kas gruplari vardir. Bu kas gruplarina kondisyon kazandirilmasi için yaptigimiz egzersizlerin pek çogu, fitness egzersizleri olarak da kullanilmaktadir.

Fitness sporunda kesin bir antrenman standardindan söz edilemedigi için uzman egitmenlerimiz tarafindan her üyemize özel olarak ve belirlenen amaç, isteklere göre antrenman programlari düzenlenir. Her yasin, her hayat tarzinin ve vücut tipinin birbirinden farkli olmasi nedeniyle üyelerimize özel çalisma programlari hazirlanir ve bu çalismalar uzman egitmenlerimizce takip edilerek gelisimlerinin asamalari gözlemlenir.

180 metrekare büyüklügünde olan ve bu sayede rahat antreman kosullari saglayan TED Fitness&Gym salonumuzda, uzman egitmenler esliginde, modern ve yenilenmis çalisma aletleri kullanilarak kisiye özgü egzersiz stratejileri gelistirip, üyelerimizin fizyolojik verileri dogrultusunda düzenlemeler yapilir.

PILATES; hem zihinsel hem de bedensel kontrolü hedefleyen bir spordur. Bu yüzden bizler yaptigimiz antremanlarda üyelerimizle beraber nefes ve beden ile zihin kontrolünü de uygulayarak akici hareketler saglamayi hedefliyoruz. Düzenli olarak yapildiginda bedenin daha esnek, kontrollü ve konsantrasyonunun yüksek olmasini saglayan pilates, ayrica fizik tedavi uzmanlari tarafindan da tavsiye ediliyor.

Tüm bu kosullari dikkate alarak insan yasaminin tüm evreleri için önemli olan pilatesi siz degerli üyelerimiz için söyle açiklayabiliriz…

Konsantrasyon; uygulama esnasinda yapilan hareketlere yogunlasmak ve beden ile zihnin uyum içerisinde çalismasini saglamak, kontrol; hareketlerin bilinçli olarak yapilmasi ve bedenin kontrol altinda tutulmasi ile dogru hareketlerin yine dogru sekilde yapilmasi, merkezleme; asil hedefin kalça, basenler, göbek, belin oldugu pilateste merkezleme sayesinde dogru bölgenin çalismasinin saglanmasi, akici hareket; yapilan her bir hareketin hissedilerek yapilmasi, acele edilmemesi, kesinlik; her bir hareket kesinlik içerisinde bastan savma olmadan yapilmasi, nefes; kontrollü nefes alma ve ayni zamanda iç organlarinin da düzenli olarak çalismasina yardimci olmasi



CROSS FIT; günümüzün hizla daha çok tercih edilen güç ve forma sokma programlarindan biridir. Bu, agirlik kaldirmak gibi, geleneksel, özellestirilmis bir çalisma programi degildir ve belirli bir kas grubunu hedef almamaktadir. Egzersizler hizli, zorlayici ve sürekli degiskendirler. Eger saglikli ve zorlayici egzersizlere dayanabilecek yapidaysaniz bu egzersiz çesidini mutlaka denemelisiniz. Büyük bir ihtimalle bundan keyif alacaksiniz...

Üyelerimizle yaptigimiz CrossFit antrenmanlarinda hedeflediklerimiz;

Kardiyovasküler dayaniklilik, Güç,
Esneklik,
Patlayici kuvvet,
Hiz,
Kondisyon,
Çeviklik,
Denge,
Vücut kontrolü


FUNTCINALTRAINING;
Türkçe ifadesiyle fonksiyonel antreman, vücudun birden hizlanma ve ani yavaslama gibi günlük hareketlerini en dogru ve en kolay sekilde uygulayabilmesi için yapilan, kisiye kazandirdigi denge, kas hakimiyeti, güç artisi ve esneklik ile en verimli antreman seklidir. Fonksiyonel çalisma için belirli antrenman aletleri yoktur, yer yer bir su sisesi, kendi vücut agirliginiz ya da belirli bir agirligi olan herhangi bir cisim bile bu egzersizlerde kullanilabilir.

Bu antrenman sistemi ile üyelerimiz; açik havada, evde, is yerinde yani neredeyse her yerde ve her esyayla uygulanabilecek, yaraticiligin sinirlarinin zorlanabilecegi eglenceli bir egzersiz kombinasyonunun tadini çikaracaktir.

TED FITNESS CLUB ÜYELERIMIZE ÖZEL OLARAK SUNULAN HIZMETLERIMIZ

Vücut kompozüsyonu analizi; üyelerimizin vücudunda ne kadar yag, kas ve sivi orani oldugunu tanita aletinde ölçüm yaparak tespit ediyoruz. Olmasi gereken degerlerle, ölçüm sonrasinda çikan sonuçlari kiyaslayip, üyelerimizle beraber bir hedef belirliyoruz.

Rockport testi; kardiyovasküler submaksimal yürüyüs testiyle, üyelerimizin oksijen kullanim kapasitesini ölçüyoruz. Çikan sonuçlari normlara göre degerlendirip, cardio programlarini buna göre olusturuyoruz.

Kuvvet testleri; üyelerimizin kas gruplarinin gücünü tespit etmek için, bacaklar,kollar,gögüs,gövde ve karin bölgelerine kuvvet testlerini uyguluyoruz.

Sit and reach test; üyelerimizin vücudunun ne kadar esnek oldugunu tespit etmek için bu testi uyguluyoruz.

Tüm bu parametreleri tespit ettikten sonra, zayif olan kas gruplarina yönelik, üyelerimizin de istekleri ve hedefleri dogrultusunda, tamamen kisiye özel programlar tasarliyoruz.

Üyelerimizin program takibini yapip, sürekli iletisim halinde olarak, gelisim asamasinda motivasyon destegi saglayarak, hedefe adim adim ilerleme konusunda hocalarimizin destegiyle beraber degerli üyelerimizle yakindan ilgileniyoruz.

Hocalarimiz, hareketlerin dogru yapilmasi için antreman sirasinda gözlem yaparak, üyelerimizin en yüksek verimde bir antreman geçirmesini sagliyoruz.

Üyelerimizin aylik düzenli olarak ölçüm ve programlarini takip ederek, gelisim kat edip edilmedigini hocalarimiz tarafindan takip ediyoruz.

Bel fitigi, boyun fitigi, sirt agrilari ve diz problemlerine yönelik kisiye özel tibbi antrenman programlari olusturuyoruz.

Açilis kapanis saatlerimiz:
Hafta içi : 09:00 – 21:00
Haftasonu : 10:00 – 19:00


Bu sayfayı paylaşın:

SPONSORLARIMIZ